fredag 6 november 2009

Thank god its friday,

Inpust -Utpust. Inpust - Utpust.

Asthangayoga blev det för oss båda två idag, dock olika tider. Jag skulle egentligen gått på ett Pilatespass men kvinnan som skulle hålla passet hade gott och blivit sjuk. Istället kom Anthony, a american guy, riktigt duktig och jobbigt var det dessutom. Man känner sig så fri och andlig efter ett yoga pass, alla inre organ börjar faktiskt jobba och känna efter att de faktiskt finns.
Blev en smått illamående efter passet vilket tyder på att min kropp inte är van vid att inta så mycket syre, bäst att bli bättre på att gå på dessa typer av pass.

Jobbet är intensivt för tillfället, Linnéa göttar sig hemma i Sverige så butiken får jag sköta så länge, det började kanske inte så bra, försov till nästan 10 i 6 i morse, butiken ska larmas av 06.00. Men larmet slog av 05.59 dock såg jag ut som "hejkomochhjälpmig". Lyckades få ordning på allting, Gunvor fick översätta alla min "komihåg-lappar" till ren norska så nattvakterna skulle förstå mig. Minikampanj och grejer tills imorgon så det är bäst att jag ställer båda klockorna ikväll så jag lyckas ta mig till jobbet utan andnöd. Allt funkar annars riktigt bra, trivs som fisken i vattnet och nu kan jag faktiskt förstå varför Linnéa trivs så bra som hon gör. De är grymt trevliga hela slanten, ser verkligen fram emot julfesten (om jag är fri dvs.)

Nu blir det doobido (ja vet att det är vuxenprogram men jag liker de mye) Skavlan och ngt Gossip avsnitt. Sen är det sängen som lockar kan jag lova, imorgon blir det min 10:e arbetsdag. Nu ska jag leta efter något sött att spisa;)

xoxo,
Mozart&Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar