tisdag 1 december 2009

jag ser !

Godmorgon härliga människa!

Idag är det ljust ute, förstår ni hur det känns?!

När klockan ringde vid 7-tiden fick jag panik. Ne, tyvärr gymmet, det funkar inte mellan oss, jag sover vidare. Och det gjorde jag, vaknade efter tio, helt död! Fan. Varför orkar man aldrig?! Får ta med mig mina träningskläder till jobbet imorgon och gå direkt, då finns det inget som kan hindra mig.
Annars rullar allting på här galant. Vår kundevaluering gick inte som planerat igår på jobbet men som sagt är det bara att börja om, bita ihop och jobba vidare. Linnéa och jag fick våra hjärtan lättade och arbetsdagen slutade på topp!
Ikväll ska jag träffa en vän som jag inte har mött på x-antal dagar, vilket ska bli en lättnad. Ser fram emot det, oavsett vad som händer så är jag glad att jag är där nu.

Ska klä på mig, sminka mig och cykla till jobbet. Det är dock 5 minus grader så vet inte riktigt vad man ska ha på sig. Kan bli kallt oavsett!

xoxo,
Mozart n' the frossen wale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar