onsdag 2 december 2009

Sparkling weather and I so love it

Godmorgon alla solstrålar!

När jag försiktigt drog undan den alldeles för täta rullgardinen insåg jag att det inte var mörkt ute. Solen strålar och det är alldeles glashalt ute, minus 7 står det på termometern just nu. Oh så härligt, nu fattas bara snön!

Gårdagen blev faktiskt lyckad och den där klumpen i magen som funnits där ett tag början sakta men säkert försvinna. Nu är det bara att ladda om, börja om och blicka frammåt!
Eftersom jag lyckats undvika gymmet hela veckan har jag nu redan packat ryggsäcken för att bara ta cykeln från jobbet direkt till gymmet. Tänkte att vi skulle fota lite där snart, men dessvärre ser man väl oftast förjävlig ut på gymmet vilket kanske inte är jättekul att visa allmänheten för. Tänkte köra ett rejält styrkepass då jag alltid får håll när jag springer på kvällen.

Jag hoppas jobbet blir roligare än vad det var igår. Jag vet dock att jag gjort en dunderbeställning från ASKO och det blir självfallet jag som får plocka upp allting, ut i butiken. Jaja, redan där börjar min träning idag. Håller på att käka några knäckemackor med mina minimala kaviartuber (snodda från mitt grannhotell) kaffe & som efterrätt sojamjölk med vanilj:)

Sambo vaknade nyss, hon börjar något senare än mig så hon får väl chilla lite här hemma. Jag tror att tvätten ropar på oss, dessvärre har jag inga jeans att ta på mig. Får faktiskt använda tajts idag istället, fast man inte får. Bättre det än att gå naken.

nahe, ska rappa på lite nu!

xoxo,
Mozart & the fucking Wale ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar