måndag 10 maj 2010

Thank god it's monday :P or?

Och så var det måndag igen.


Jobbet väntar och jag är mer död än på länge. Inte för att jag jobbar så mycket men för att vi sover som vi gör. Ena dagen 4 timmar, andra dagen 12 timmar. Kroppen förstår nog inte hur den ska bete sig.

Idag sov vi till elva, drack x-antal koppar kaffe och sedan ut på en lång powerwalk.
Härligt var det faktiskt och vi njöt av den fina miljön i Frognerparken. Linnéa fick verka fotograf då vi möttes utav ett 100-tal turister från alla håll och kanter. Härligt härligt men tyvärr var det bara jag som var intresserad av att diskutera meningen med alla nakenstatyer.
Mysigt samtal på skype med jonas och det verkar som både han och jag börjar sakna varandra mer än någonsin. Det känns så skönt att veta att jag snart står på perrongen i Linkan och möts av mannen min. <3
Sista helgen i maj ska jag möta upp min familj och Jonas i Göteborg för att enbart mysa, äta , dricka och umgås. Längtar en massa redan!

Nu ska jag klä på mig och knalla ner till jobbet. By the way, ikväll visas Gossip Girl nr: 21!

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar