söndag 7 mars 2010

She was lost in so many different ways

Jag vaknade av mig själv vid 9.30 idag, fullständigt utvilad. Det var första gången på länge. Sjukt skönt. Dock däckade jag totalt i sängen redan vid 23.30 igår, men det var det värt. Lördagen innebar jobb 8-17.30, efter det blev det en öl med Sven (chefen), Julie o Frank. Väldigt trevligt, och bättre blev det med BK till krubb. Vi fortsatte vidare och tog en till öl men alla var ganska slitna så blev en tidig hemgång. Så även för min sambo!?

Här har vi strålande sol idag, vilket vi har varit bortskämda med några dagar nu. Ska nog ge mig ut en sväng med mina brills o få lite vårkänslor. Senare idag ska jag träffa Senait, ska bli roligt. Var länge sedan jag såg den jentan nu.

För övrigt åker jag hem om fyra dagar, ÄNTLIGEN! som jag längtat. Den här veckan har varit tung, riktigt tung. Det finns något som heter hemlängtan, men det är nog inte alla som vet hur det känns. Jag kan bara säga en sak, det är inte roligt. Min hemlängtan är enorm och skulle något erbjuda mig en biljett hem idag skulle jag inte tveka en sekund. Som tur är har jag världens bästa vän och sambo som tagit hand om mig, det uppskattar jag till tusen. Och jag har nu insett att ett liv i Oslo utan henne är inget bra liv.

xoxo,
MozartoWalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar