fredag 4 juni 2010

I denna ljuva sommartid

Finns inte så mycket att säga mer än att både jag och Linnéa njuter av våra liv i denna helt underbara stad.
Hela veckan har jag lyckats motionera och det är meningen att denna nya fantastiska trend ska fortsätta. Efter en liten macka och den stora koppen med kaffe ska jag nu bege mig ut på en ordentlig powerwalk. Vädret finns inget att klaga på och jag börjar sakta få tillbaka mig färg från Thailand. En liten intern tävling mellan mig o mannen där hemma
Ikväll ska vi nog mysa med sushi i någon park med en bunt med brudar. Ska bli trevligt, som alltid. Lördag & söndag jobbar jag kväll men ska hinna, på något sätt, komma ner till byen o in på Onkel Donald där herrskapet ska sitta. Bara det att alla vill vara där så det brukar vara kö i några timmar. Förra gången vi var där kröp jag imellan, fördelen med att vara kort.
I nästa vecka ska vi försöka att få biljetter till SATC 2, kan bli ganska svårt då Oslos alla jenter Ska se den.
Hoppas alla fina folk där hemma mår bra, njuter av livet med både mat och dryck och låter sommarens härliga ton dra ner i bubblan <3
xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar