lördag 5 juni 2010

I'm lovin' it!

Helt jävla wonderfult väder! jag önskar att hela sommaren kunde se ut såhär, med några inslag av regn under nätterna.

Igår eftermiddag låg Jossan och jag och göttade oss i solen ända fram till klockan 18. Då blev det hem för en dusch och ett glas vin innan vi mötte upp Linnéa, och senare två andra trevliga deli-tjejer. Vi satte oss med lite gott på våra filtar vid fästningen precis vid akkerbrygge. Utsikten därifrån är helt magnifik.


Idag har vi pressat som bara den i slottsparken. Jossan började dock jobba vid två och fick hoppa på cykeln för att bege sig mot Oslo city för ett arbetspass hos dem. Linnéa o jag låg kvar och njöt av solen, kanske lite för mycket... min rygg gör lite ont nu. Lämnade parken och begav oss upp för bogstaveien och monki. Sommarrean hade tydligen dragit igång där, kul! en liten shopping lyckades vi med. Nu har jag duschat och gjort mig lite fin för ikväll blir det vin i parken, vitt som omväxling, och senare Onkel Donald. Man kan inte annat än att verkligen njuta av dessa fina dagar!

xoxo,
MozartoWalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar