onsdag 5 maj 2010

You know you love me, xoxo

Gossip Girl. Allas vår älskade gossip girl. Jossan och jag har blivit Fast med stort F. När Gossip började var jag exakt likadan och följde varenda avsnitt slaviskt (läs: laddade ned) men så hände det något som gjorde att jag slutade kolla. Men nu kära läsare... från klockan 16.00 till 01.00 igår kämpade min dator för att ge oss det vi ville ha.

Igår var en ledsam dag. Den började precis som vanligt och fortsatte så ända fram till eftermiddagen, men då hände det något. Min älskade lilla mobil tog sina sista andetag och lämnade jordlivet. Efter nästan fyra trogna år har han nu gått vidare in i mobilhimlen, hoppas han har det bra. Men det stora problemet är att jag inte klarar mig utan en mobil. Inga samtal, inga sms, ingen väckarklocka, ingen musik... hallå!? det går ju bara inte. Så nu ska vi iväg till elkjöp för att köpa en provisorisk liten mobbe som jag kan ha tills jag flyttar hem.

Jossan ska iväg på delifest ikväll. Blev rätt avundsjuk när hon berättade att de ska få massor av grillmat, delikitchen mat och till efterrätt sommarens nya glassmaker. Ni kanske förstår varför. Nej men själv ska man spendera kvällen på kiwi, kutandes fram och tillbaka för att försöka få ordning på alla andras skit.

Ha de,
xoxo,
Mozart o Walen (Gossip Girl)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar