onsdag 26 maj 2010

Frognerparken is the shit

Helt underbart väder och jag var uppe redan vid 09.00, kan det bero på att jag gick och la mig vid 21.30 igår? var helt slut. Men skönt att vara uppe tidigt. Fixade havregrynsgröt och åt med filmjölk... jag vet, det låter helt konstigt men igår upptäckte jag, efter att jag kokat gröt, att vi inte hade någon mjölk hemma. Däremot hade jag en slatt med fil kvar. På med den och mums! blev liksom krämigt och gott så testa det. Gav mig sedan ut på en löprunda till Frognerparken. Åhh vad jag älskar den parken! är det något jag kommer sakna här i Oslo är det alla vackra parker. Och vet ni? idag är det exakt fyra veckor kvar tills vi flyttar hem. Tänk vad fort tiden går. Nästan ett år i Norge har bara svischat förbi.



Nu sitter jag med en stor tallrik sallad, quinoa och rökt lax! göttigt. Lyckades dock hälla ut halva påsen med quinoa i hela köket... fram med dammsugaren bara.

Snart är det jobbet som gäller.
xoxo,
Mozart&Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar