lördag 1 maj 2010

Vadå stökigt!?

Den här synen möttes jag av på väg ned från loftet... och ja, det är värre än det ser ut.






Men nu har jag städat ;)

Igår var det först jobb hela dagen. Jossan och jag tog sedan en runda på stan för att försöka hitta något nytt och roligt till garderoben. Gick sämst. Och provrumsångest så det skrek om det. Vinmonopolet gav oss iaf det vi ville ha. Tacka vet jag vinmonopolet. Två flaskor rött var och vi gick hemåt. Fixade iordning oss lite snabbt och gick sedan för att möta upp Maria och inhandla ingredienser till en pasta carbonara. Hem till Linnéa och laga mat. Jättegott! Bar iväg till Grünnerlykka och ett gäng killar. Därifrån tallbaka till stationen. Med trikken. Utan trikkbiljett. Linnéa hann skrämma skiten ur mig. Kvällen slutade med öl och dans. Somnade gott med en calzone, kylling o pesto, i magen. Jossan klev upp några timmar senare, typ klockan 06.00. HAHAHAHA.

Ikväll ska vi hem till Linnéa ännu en gång men idag för fest. Ska bli riktigt roligt! förutom att jag har nada att ha på mig. Men en flaska vin har jag. Får se vart denna kvällen tar oss...

Väntar på sambo som snart slutar från jobb.
xoxo,
Mozart and the cool whale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar