fredag 23 april 2010

Mitten av april

Hejsan kära medmänniskor!

Har blivit en så kallas bloggnörd och har maniskt följt vissa bloggar mer än vanligt i denna aprilmånad. Jag väntar med spänning på att Katrin ska föda, maggan ska bli kär, att bella ska misslyckas?! Jag kanske rent av borde sluta. Det kan gå till överdrift.

Månaden bara flyter på, har varit duktig och börjat sakta men säkert motionera. Men den där "Ben and Jerry's" har öppnat upp en helt ny värld för mig och jag kan inte sluta. Man kanske ska fastlägga en dag i månaden för sådant frosseri, inte en gång i veckan...

Jobbet flyter på, jag trivs som fisken i vattnet men får alldeles för många lediga dagar att det kan bli tajt om pengar i maj. Aprilmånad har vart alldeles för slapp om man säger så. Hoppas på ett hetsigt maj med massa jobb. Vill ju komma hem med lite klirr i kassan... Har i alla fall ett guldkorn på jobbet, den där mary, som gör det lätt att jobba.

Idag har jag haft en mysig picknick på vår fräscha trasmatta på golvet med Fia. Sushilyx och cocacola som i alla fall förgyllde min trista vardag. Jag saknar närhet och kärlek, familj & jonas. Och som det ser ut nu så vet jag inte när jag ska kunna åka hem till Linkan då det är så dyrt o svårt att hitta datum då gubben e hemma. Men det ska väl ordna sig på ngt höger.

Nu är det helg i alla fall, och jag jobbar, gött! Ska få ut Linnea på en prommis, kolla ett par grymma gympadojjor o mysa med Så ska det låta ikväll.

Nehe, skypa med mamma står på schemat!!!!! Sorry för ett rörigt inlägg.

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar