lördag 19 september 2009

All alone,

Godkväll från Dalsbergstien 3,

Nu sitter jag här i min ensamhet, Jossan drog iväg till jobbet vid halv fyra och slutar inte ännu på fyra timmar. Har underhållit mig med Slumdog millionaire, duschat, ätit tacos från gårdagen, kollat på norsk tv och smygläst Jossans Topp Hälsa (jag vet, ett jävla tjat om den där tidningen men mycket har kretsat kring den på sistone). Det blir lätt att man känner sig ensam här om man inte pratar med någon på två timmar, så jag tänkte därför tränga mig på hos Love och Rikard där det är lite party party ikväll. Love fyller år (grattis grattis), har dock ingen present... kanske borde ta med en gratischipspåse!? (detta innebär dessutom att jag kanske blir tvungen att offra en vinflaska om jag vill ha något att dricka, känns väl sådär...)

I vilket fall är det snart dags för mig att bege mig mot Trondheimsveien, kanske borde ta cykeln så jag kan cykla ifrån alla skumma typer som cirkulerar i Oslo (eller också så använder jag mig av mina supermuskler och påhittade karateslag). Ha en fortsatt trevlig kväll, peace out!

xoxo,
Mozart och Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar