onsdag 30 september 2009

Höst på vår planet

Goddagens!

Jag vet, bad update... får väl dra en genomgång av de senaste dagarna. Söndagen spenderade vi halvdöda hemma, Jossan var mest död! Vi åt alldeles för mycket godsaker, som Jonas tvingades paya, men gott var det. Såg någon film gjorde vi också, eller kanske det var två.

Måndagsmorgonen innebar tidig uppstigning för oss båda, 05.00 respektive 06.00, HÄRLIGT! Jag skulle inte ens ha jobbat, men det är pengar vettni. Jossan och Jonas hade sin sista kväll tillsammans, så de var ute och åt på thairestaurang. Det var mycket gott sa de, men de var tillbaka redan efter en timme. Själv slängde man i sig en burk tonfisk, ris och massor majs, funkade det med.

Tuesday, jobb och Jonas for hem. Innan dess hälsade vi på Jossan på hennes jobb, tog en liten walk och handlade Go´morgen, godaste yoghurten ever! än så länge är min favorit Vaniljyoghurt med nötter, men alla ska testas och sen ska en likvärdig bedömning göras. berättar när den är avslutad.

Idag är en strålande dag, solen skiner men det är kallt som på hösten. Snart lämnar nog löven sina grenar och faller till marken. Jossan har jobbat sen 06, slutar typ nu. Jag börjar om en timme. Tråkigt när vi jobbar om varandra hela tiden. Har iaf lagat en utsökt tomatsoppa som jag ätit flera lass utav men sparade allt till frugan . Imorgen blir det pasta med baconsås :) det har vi sett fram emot länge nu! Jag har också fått alla bankgrejer, min lilla internetdosa, visakortet och telefonbanken, weiii! fast har ju inga pengar på kontona än...

see ya.
xoxo,
Mozart o Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar