fredag 11 december 2009

du är inte så klok du heller, så de så!

Jag kan meddela att jag faktiskt vaknade utan baksmälla idag, skönt då.
Julfesten var helt okey, lite mkt fylla och kaos men annars var det trevligt. Vi åkte utanför Oslo i ca 30 minuter, ingen aning om vart vi var men det var skog överallt. Snön låg på backen och en lång, upplyst backe där hundratals facklor lös/lyste så himla fint. Dessvärre var backen en sån där riktig plågarbacke så var död när vi kom upp på berget. Vi möttes utav två stora "sametält" med stora brasor och massvis med tända mashaller?!stavning.. Ett avlångt tält med långbord och renplädar och stora spishällar där kockarna lagade mat förfullt. Visst var det fint, men med nästan 200 personer var det något kaosartat. Jag har varit med om bättre.

Idag har jag & sambo vart på stan, köpt en liten julklapp till min mor, var förbi julmarknaden och skyndade oss snabbt hem igen. Köpte kebab på vägen :) som var helt okey, dessvärre mår jag faktiskt illa nu, kan det va kebaben?

Har lagt i ytterliggare en toning då den tidigare knappt täckte håret, valde en mörkblond ton men nu när resultatet är färdigt kan jag konstatera att det blev väldigt mörkt, tycker jag iaf. Kan lägga upp foton snart, förstår mig inte på Lennies kamera.

Är annars totally dead, funderar på att sova riktigt tidigt för att vara någorlunda pigg på jobbet imorgon. Känns som jag precis gjort klart ett spinningpass, kan det va ngn influensa jag har?!
Ne, sängen väntar - tv-zapp & te som gäller.

Saknar min "du är inte så klok du heller-man". Massa.

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar