tisdag 22 december 2009

Hejsan hoppsan lillebror

Precis hemkommen från jobbet. Näst sista arbetsdagen innan en efterlängtad julledighet hemma :) Nu när jag gick hem var det sådär julstilla i hela staden, en speciell känsla. Inte bara tomt på folk, utan kallt och snöflingor som svävade i luften. Vill bara att morgondagen ska gå fort så jag kan rulla in på perrongen i Lkpg. Men som sagt, innan dess väntar ett arbetspass, suck.

Idag hade jag ställt klockan på 09.00 för att jag hade en del att fixa med innan jobbet. När jag vaknar, tror jag att klockan är mycket tidigare eftersom alarmet inte ringt... klart som fan det har ringt! 12.34 och x-antal timmar senare än planerat steg jag upp ur sängen. Hetsade hela morgonen för att hinna med att packa och styra o ställa. Bra Linnéa, bra. Hoppas bara att jag vaknar imorn (idag) när klockan ringer 05.30 annars är jag lagom körd.

Nu har nog Jossan avnjutit en hemskt god middag, kanske sipprat på lite glögg och fått en massa kärlek från familjen o Jonas. Vi ses ju redan imorn igen då det blir julmys med alla tjejer, can't hardly wait! en del av er har jag inte sett på fyra månader :O och det är lång tid! så det kommer att bli ett kärt återseende av er alla :) ska bli skönt att sova i min säng, mysa med the cat och tjattra med familjen.

Nej kanske att jag ska se till att få ordning på allt nu och hoppa i säng. Åhhh vad trött jag är, not... men see some of you tomorrow (jag vet att det blev en hel del engelska fraser i det här inlägget, men what the fuck ;P)
xoxo,
Mozart and the Whale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar