torsdag 3 december 2009

Risgrynsgröt is the shit

Kylan håller i sig. Frosten ligger klistrad på taken och himlen är sådär lagom vintergrå. När klockan ringde kände jag inte alls för att gå upp, men var bara att ta sig i kragen. Visste i alla fall att en god frukost väntade.. kokade risgrynsgröt :) finns inget bättre till frukost än det! okej då, hotellfrukosten i helgen kanske är lite lite bättre. Ska i vilket fall snart pallra mig ned mot Nationaltheatret för att ta trikken mot Lilleaker. Har jobbat där hela veckan, vilket innebär att jag måste åka hemifrån betydligt tidigare. Ligger en bit utanför byn men går iofs på 20 min med trikken. Man får skymta en hel del fina hus på vägen, ett sånt som jag ska bo i en dag.

Som sagt står jobb på schemat idag, 12-20, sen måste jag förbi "mitt" kiwi för att hämta min päls som förhoppningsvis hänger där. Måste dessutom kolla schemat inför nästa vecka, har ingen aning om hur den ser ut. Tror att det kan bli en hel del låsningar för min del, men det är roligt :)

Kanske att man ska klä på sig då, eller ska jag gå till jobbet i min ceriserosa morgonrock!? nja...
Talk to ya later,
xoxo,
Mozart and the happy Whale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar