lördag 19 december 2009

I really need you to night

pirr i magen. ivrig. förväntasfull - det nalkas jul!

Kvällen har bestått av lite stros på stan efter en arbetsdag. Första dagen sedan Linnéa åkte och jag kände mig rånöjd och stolt. Klarade av mitt uppdrag så nu känns det inte lika jobbigt för mina kommande dagara som ansvarig och allena. I made it!

Ikväll har jag tvättat, städat, skurat toaletten och badrummet. Moppat golven, soppat & skruvat ihop toalettlocket. Samdigt dunkade musiken i vår lilla lägenhet på högsta möjliga ljud med mina vackra artister. Passar på att spela lite sån musik då Linnéa jobbar :P hon kan tröttna på Carola & countrymusik ibland... :)

Imorgon ska jag sampla boller & kaffe utomhus! Blir termobyxor, min specialhalsduk som pappa investerat till mig och delijackan plus dunjacka. Tomteluvan är väl pricken på i:t. Så alla ni som kan ta er tiden får gärna vandra förbi bogstadvein i julkaoset för lite kosligt fika :) I'll be there!

Nu väntar jag på att min lilla docka ska komma hem, bjuda henne på öl och mysa lite. Skulle köpt något att äta men lockades utav min jenny så fick köpa mig ett 6-pack istället. Hälsosamt. Hon skulle va nöjd och stolt i alla fall. Och jag kan ju också meddela att jag under fyra månader har druckit 3 ggr. Känn på den ni!

Nehe, nu ska jag blunda och lyssna på Ave maria.

Cíao cariños!

xoxo
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar