tisdag 16 februari 2010

Födelsedagsbarn

Jossan skulle vara stolt över mig om hon visste att jag suttit och kollat skidåkningen hela dagen. Kalla is the shit :)

Idag har vi dubbel födelsedag inom familjen. Min lillasyster, som inte är speciellt liten längre, fyller 15 år! Även min systerdotter har födelsedag idag, 3 år blir det lilla trollet. Stort grattis till er båda, hoppas ni får en fin födelsedag <3

Jag ska snart iväg och jobba. Taggar med en mango. Imorn är jag ledig, skönt! Då ska jag ta en sväng på stan, träna och städa. Det är väl inte mer än rätt att Jossan får komma hem till en nystädad lägenhet. Fast jag har faktiskt hållit ordning på det mesta, det är bara en sväng med dammsugaren som behövs. I vår lilla lägenhet blir det dammigt på två sek.

Ha en bra dag,
xoxo,
M&W

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar