onsdag 10 februari 2010

You are giving me a headache

Migrän säger jag bara. Linnéa har varit så duktig och slarvat med medicinen att hon idag fick motta ett härligt migränanfall. Som tur var, var det inte av värsta slag men så det räckte. Däckade totalt i sängen när jag kom hem. Fast först var vår hyresvärd här en kort sväng för att fixa med kontraktet. Jag har nu skrivit under på förläng uthyrning. Vi kommer bo här fram till den 30 juni, sen är det bye bye med Dalsbergstien 3. Lite sorligt va!? jaja, sov bort några timmar för att vakna utan energi. Slängde ihop en "baconmedgrönsakerpastassås", gött! och matlåda till morgondagen är också förberett. Nu har jag suttit och tryckt i mig massor av vindruvor. Det är något med de där vindruvorna, de ropar på mig 24/7 och så bara hoppar de in i munnen på mig. Har snart ätit upp halva asken... Tror att det kan bero på mitt stora chokladsug som vägrar ge med sig, så jag äter massor vindruvor istället. AHH, skulle kunna döda för en fet chokladkaka just nu. Skulle vilja prova den nya med kvikk lunsj och havsalt (kexbitar och havssalt på svenska). Kanske, men bara kanske, att jag investerar i en.

Skulle ha träffat Maja i eftermiddags för en fika men mitt huvud kom i vägen. Planerade om och nu väntas en mysig fika innan jag börjar jobba vid 15 imorn. Kan behövas om jag ska orka med en torsdagskväll. Varudag, sen leverans och saker överallt. Men det är oftast roligt, dagen går superfort och jag jobbar med Senait!

Känns som klockan är ca 19.00 men så är hon ju faktiskt snart 22.00. Det är min nap som ställt till det. Tur att jag inte börjar tidigt imorn, det hade jag aldrig orkat med.
Btw, fick sms av min gullunge till sambo idag! :D det regnar, de har tråkigt, de saknar mig och maten är äckligt... NOT! de har det underbart, helt wonderful. Soligt och varmt, trevliga människor och god mat :) men snart är de hemma igen, lucky me!

xoxo,
Mozart o Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar