fredag 12 februari 2010

Hello friday

Äntligen fredag! Eller varför säger jag äntligen? det känns som det var måndag igår...
Gårdagen bjöd på en mysig fika tillsammans med Maja. Blev United Bakeries som har helt underbara fikabröd. Sedan var jag tvungen att springa iväg mot work för en kväll på kiwi. Varorna hade kommit tidigt vilket var tur eftersom vi var en man kort. Senait och jag jobbade sjukt bra och blev klara med allt förutom ett bur med chips. Vi är ett bra team och kanske att vi ska ta torsdagarna framöver!?

Vaknade som vanligt alldeles för sent. Jag har just tryckt i mig massor av mat till frukost. Men måste ju ha med mig något att äta ikväll så får bli att ställa sig vid spisen sen. Jobb på schemat idag med men sedan har jag hela helgen fri :) gött! och på söndag är det alla-hjärtansdag och för att inte gå ned alltför djupt i depressionsfällan så ska dagen spenderas med Maja :)

Näheni nu ska jag fortsätta med mitt, dvs. inget.
xoxo,
Mozart o Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar