söndag 7 februari 2010

The sun is shining the sky is blue

Min walk är avklarad. Ni anar inte hur underbart vackert Oslo är när solen skiner. Det finns ett lugn i den här staden som inte går att jämföra med något annat. Trots att jag befinner mig i en storstad kan jag känna det lugn som bara infinner sig på avlägsna platser. Aker brygge, helt underbart. Vattnet, solen, båtarna - hade kunnat stå där i en evighet.

Snart kommer Fia o Maja hit för att hålla mig sällskap :) kan behövas, det är inte lätt att vara ensam hemma ska ni veta. Inte när man befinner sig 50 mil från familj o vänner. Blir nog att se en film, äta lite gott och bara chilla - precis som man ska göra på söndagar. Ska också prata med min mor på skype ikväll, det gillar vi.

xoxo,
MozartoWalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar