lördag 13 februari 2010

Let's pretend it's summer

Ni anar inte vilken underbar dag vi har här i Oslo. Jag blir så lycklig när jag ser hur solen skiner bakom rullgardinen. Och för en sekund kan jag låtsas att det är sommar. Att snön har smält bort, träden har fått gröna blad, att termometern visar 25 grader och alla går omkring i korta jeansshorts och Ray Ban's. Det vore väl härligt!?

Den här helgen är jag fri vilket känns så otroligt skönt! Så den här dagen ska ägnas åt en sväng på stan, ett besök på gymmet och mys hemma. Det är det värsta med att jobba kväll.. att man aldrig får de där sköna kvällarna framför tv:n med något gott. Så idag kära vänner, idag ska jag mysa järnet. Dock kan jag berätta att jag har gått och blivit handikappad. Japp, ni hörde rätt, handikappad it is, men på ett väldigt speciellt sätt. Har fått ett sår på min högra tumme, precis högst upp på fingerspetsen. Vet ni hur mycket man använder den där tumspetsen? nej, men det är VÄLDIGT MYCKET! så jag har fått gå och bli vänsterhänt istället, och det är inte roligt.

Nu är det bara fem dagar kvar tills min sambo kommer hem, längtar <3
Nej man kanske skulle ta tag i sitt liv och göra något vettigt.
xoxo,
MozartoWalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar