tisdag 26 januari 2010

nu kan jag andas ut,

Hej hopp tjohej!

Lilla Linnéa har åkt på en förkylning, vilket får mig att drabbas av panik.
Jag vill inte bli sjuk tills jag ska åka till Thailand!
Så därför, har jag gått och spritat hela vårt hem idag :) Bäddat rent, dammat diskat med sprit osv. HAHA. Jag känner att jag mer och mer liknar min mor :P
Jag skulle egentligen gått till skattekontoret idag och folkbokfört mig, men jag hade ju inget pass så det gick ju inte alls. Så har suttit i en jälva telefonkö i x-antal minuter och skrikit och gormat åt en telefonsvarare... Tillslut svarade en kvinna med finländskbrytning?! reagerade visst på det. Mitt pass låg där, men ingen hade hört av sig vilket de hade lovat. JAJA, på fredag ska jag dit och hämta ut det, klockan 10.00.

Nu är det dags för kurs, ska förbi Lennie o se hur hon mår först. Btw, så fick jag bara ett fel på examen, fick beröm av båda sara & halvor. :)

Hörs senare, imorgon är vi dock båda upp med tuppen. Klockan 6 öppnar jag deli!

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar