söndag 3 januari 2010

Rastlös

Godkväll!

Söndagkväll och jag är sjukt uttråkad. Har nog aldrig kännt mig såhär rastlös tidigare, med lätt överdrift. Vad fan hittar man på ensam i en 20 kvadratare en tråkig söndag? har redan plockat iordning i lägenheten, målat naglarna, suttit vid datorn och tittat på tv men det fortsätter att krypa i hela kroppen. Imorn är det dags för ett rejält träningspass för första gången på VÄLDIGT länge, det kanske stillar mig till ro. Ska dock jobba efteråt så kommer nog vara helt död. Men hoppas på en energikick inom en snar framtid för det här är hopplöst.

Har en utmanande vecka framför mig. Ska få lära mig en hel del nytt på jobbet vilket innebär mer ansvar men det är bara kul. Det var det som var mitt mål från första början. Varken Jossan eller jag är den personen som vill stå kvar på samma ställe och trampa i 40 år. Nej i framtiden ska vi bli buisnesswomen med massa stålar, det ni! vad vi ska göra karriär inom blir en trevlig överraskning för oss alla. Men innan vi är där har vi en hel del trevliga saker att uppleva.

Har fått i uppgift att lägga upp en bild på Jossan och hennes mormor från i höstas då de besökte Oslo. En väldigt fin bild må jag säga, lite sexy sexy

xoxo,

mozartowalen

1 kommentar:

  1. Hej mina gummiguttor!

    Med mer tid i mina händer och kortare(?) avstånd så lär ni få se mig någon gång i jan/feb i er mysiga lilla etta. Annars måste ni lära mig det där med skype! Puss på er mina fina.

    SvaraRadera