måndag 11 januari 2010

Time goes by

En tanke slog mig, bara sådär. Tiden går så sjukt fort, för fort? En vecka skulle lika gärna kunna vara en dag. Man blir nästan rädd. Jag vill inte vakna upp en dag när jag är 25 och undra vart de senaste åren tagit vägen. Blir att stanna upp lite extra det här året, känna efter och leva i nuet. Jag är helt utan planer, det här året kommer bli spontant. Jag ska göra precis det jag känner för i just det ögonblicket. Livet är för kort helt enkelt. Jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte tar de chanser jag får, så jag kommer att ta dem. Ett löfte till mig själv.

Idag vaknade jag betydligt mycket senare än planerat, som vanligt. Har lagat mat i vart fall, tomatsoppa med linser. Billigt, snabbt och gott. Jobb väntar på mig vid 15.00. Kvällsvakt, funkar bra det. Ska hålla alla mina två tummar för Jossan i eftermiddag. Powerpoint-presentation på huvudkontoret, kommer gå super men för säkerhets skull kan ni med hålla tummarna :)

En kopp kaffe innan jag går kommer sitta fint.
xoxo,
Mozart&Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar