måndag 5 oktober 2009

Btw...

... min mat blev helt sjukligt god! åt som en häst, ändå fanns det mat över till 4 matlådor. Jag råkade överdosera mängden bulgur men nu har vi så det räcker och blir över. Jag har också rostat mandlar och solrosfrön, mums. Dricker en kopp te och äter en bit mörk choklad. Har pratat med mor min över skype, och bror med, det var länge sen! kul att höra hans röst. Ska bli härligt att få träffa alla om några veckor :)






Sov gott, ta hand om er där ute. Jag ska snart krypa till kojs, och vänta på att jenten min ringer på dörren och vill in efter en lång arbetsdag.

xoxo,
mozart och walen

2 kommentarer:

  1. Jag längtar också tills du kommer hem :) All din lediga tid är numera uppbokad. PUSS

    SvaraRadera
  2. Hihi låter bra det! ska bli jättekul att träffa er <3 puss

    SvaraRadera