lördag 17 oktober 2009

Elixiapower!

Godmorgon!

Klockan ringde 09.00, kände att jag inte kunde sova lika länge som vi gjorde igår. Har haft en natt full att konstiga drömmar. Efter att jag försov mig ganska grovt förra veckan, dvs. vaknade 06.58 och jag börjar 07.00, har jag haft noja på försovningar (de som känner mig vet att jag inte är typen som försover mig). Häromnatten låg jag vaken och la upp värsta schemat för hur jag skulle ta mig ur sängen direkt och inte lägga mig ned igen och sa mantrat "du får inte försova dig" sjutusenfemhundraarton gånger - jag försov mig inte dagen efter! Inatt däremot drömde jag att jag lyckades försova mig igen... vaknade 16.00 vilket är tiden då jag börjar idag. Jag menar hallå! vem fan kan försova sig den tiden!? ja förutom min bror då...

Nu tänkte jag ta cykeln till Elixia och ta ett träningspass, måste ta tag i det här nu och känner att jag har the power today! Ska ju jobba hela kvällen lång så bra att bygga upp med lite energi. Imorgon blir det förhoppningsvis ett pilatespass för Josie and me.

Talk to ya later
xoxo,
Mozart and the Wale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar