fredag 2 oktober 2009

God bless,

God morgon alla glada människor!

Sov sov ett nyfött litet barn inatt efter att ha läst 200 sidor i min bok (alldeles lyrisk av larssons skriverier) Jag hörde inte ens när Linnéa var uppe, kan bero på att den lilla söta hade ätit frukosten på toaletten :) tihi.
Nu har jag i alla fall ätit en god frukost med fil och musli och kaffe. Hann prata några ord med min kära mor innan hon skulle till Ikano för att träffa moster milla. Puh, jag hade med velat följa med och träffa dem båda, äta lunch och prata massa skit. Istället ska jag ta på mig varma kläder, gå ner till banken och betala vår försenade hyra. Sen ska jag nog städa lite här i lägenheten, det tog mig alldeles för lång tid att diska upp all skitig disk som vi hade staplat i diskhon,det måste nog bli ändring på det. Jag kan erkänna att det är jag av oss två som hatar att diska och kan lätt ignorera allt som står på vår diskbänk.

I eftermiddag, när Linnéa har slutat, ska vi ta på oss träningskläderna och gå till gymmet! Jihuu, vad kul det ska bli. Älskar att plågas, svettas för att därefter få känna sig som en ny människa. En stor förändring ska ske i våra liv, i våra kroppar. Det kan behövas! Ska också meddela att under den första månaden skall det icke brukas ngn form av alkohol. I alla fall inte ensam, men om min familj och mormor&morfar kommer upp då kanske ett undantag kan ske.

Nehe, ska väl kila ner till banken, tråkigt tråkigt.. Ha en härlig helg, här ska det jobbas för hela slanten. Saknar alla mysmongon i Linköping som bara tusan nu!
Massa kärlek till er alla!

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar