tisdag 27 oktober 2009

Me and my värmekudde

Det börjar bli sent och snart är det dags för sängen. Dagen har till större delen bestått av arbete. Trodde det skulle kännas tungt att vara tillbaka men det flöt på bra, halva dagen i kassan andra halvan på golvet. Min position som låsansvarig börjar bli verklighet, måste nog skriva en lista över allt som ska göras och kommas ihåg, phu. Mina arbetskollegor blev dessutom lite avundsjuka på mina nyinköpta arbetshandskar. Chefen frågade ut mig om priser, butiker och om jag kanske kunde köpa med mig några nästa gång jag åkte till Sverige, haha. Btw, när jag vaknade insåg jag att marschen hem med väskorna och den korta träningen med PT:n gett mig en otrolig träningsvärk. Min rumpa är nästintill död...

Kvällen har spenderats i ensamhet. Lagade en väldigt enkel wok till middag, som också blir lunch imorgon. Tv:n har stått på, och the hills gänget har gjort mig sällskap. Nu sitter jag här med min älskade vän "hjärtvärmekuddenmedlavendeldoft" och gottar mig medan ögonlocken blir allt tyngre. John Blund har visst kommit på besök.

Imorn blir det träning innan jag börjar arbeta klockan 15.00. Frugan kommer äntligen tillbaka, bara synd att jag jobbar kväll. Men ska bli kul att ses igen :) har ju faktiskt inte setts på en vecka! :O haha

sleep tight
xoxo,
Mozart o Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar