torsdag 12 november 2009

det får ta den tid det behöver

oh, jag vet inte vad jag gör men mina inlägg publiceras inte. Det kommer säkert senare ikväll men skrev dit liksom vid 3-snåret i eftermiddags.

Nu har jag i alla fall fått en rejäl dos av min andra hälft, fick tårar i ögonen när jag hörde hans röst... <3 Det kan jag leva på ett tag i alla fall, innan jag behöver en ny dos.

Om jobbet går som planerat är det väl meningen att jag stannar till sommaren, vilket innebär att vi nästan är "ifrånvarandra" i många månader. En resa i februari lockar, ska tänka lite på saken för att sedan hitta något och boka. Bara vara i 1 eller 2 veckor och unna sig att få njuta. Det kan jag nog klara mig på tills dess. Att det alltid ska vara så svårt att planera i framtiden, det är läskigt på något vis.

Jaja, sitter o väntar på lennie, tiden går så långsamt tycker jag plus att hon har sämsta lokalsinnet(förlåt) och att jag inte alltid litar på att hon hittar hem. Vi båda har fått en modersinstinkt då vi alltid går och oroar oss för varandra:) Haha.
Ska googla lite om någon spännande mat!

Massa kärlek till er läsare,

xoxo,
Mozart&walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar