lördag 28 november 2009

saturdaynight live

Så var äntligen den arbetsdagen slut! Gick iofs ganska fort och fick en hel del olika saker gjorda. Följde en blind man runt i butiken för att handla, hur gullig som helst! Blev lite olika saker i korgen, middag till kvällen, frukt och choklad. Ställer oss sedan i kö och gissa vad mongot själv frågar!? "det ska inte vara något mer? en avis (tidning) eller så?" ahhh, ja ni försökte få det hela osagt genom att babbla osammanhängande om orelevanta ting men till och med jag rodnade en aning.
Har jobbat på en del olika kiwibutiker runt om i staden de senaste veckorna vilket har både sina för- och nackdelar. Nästintill ny på jobbet var dag då alla har olika rutiner men man får också träffa en hel del trevliga människor. Människor som man trivs väldigt bra med men som man kanske aldrig kommer träffa igen.. underligt.

Nu har jag iaf fått i mig lite mat bestående av gårdagens tacos (här tar vi vara på allting). Ser en konstig film på tv, eller egentligen ser jag ju inte direkt på den för jag sitter här. Men ska ta och chilla lite nu. Jag njuter verkligen av min lediga tid. Ser fram emot en helledig helg nästa vecka som kommer att spenderas i Götet med en del av mi familia. Linda o Andreas, mamma o Ronny o så Jossan såklart <3

Kanske att det som alla sa skulle hända, händer...
xoxo,
Mozart&Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar