onsdag 25 november 2009

jaha ja, förvirrad. Javisst!

förvirrad. ja. varför. vet inte. fick inget svar.

Jag som är klar, sminkad påklädd och klar. Och så tittar jag på mobilen och ser att jag inte behöver komma tidigare. Något har hänt, förstår inte vad. Hm. Och eftersom jag precis läst Hypnotisören börjar mitt huvud alltid tänka de värsta tankarna. Jaha, då ska man varva ner igen då. Fan. Jag som hade sett fram emot att gå till jobbet, se alla nöjda grannbutiken får rabattkort hos oss. Jaha ja. Undra vad som har hänt?!

Sov till halv ett idag, har haft en massa konstiga mardrömmar varav en handlade om att jag var en kvinnlig typ av harry potter och gud vet vad... Sen hade jag en härlig dröm på slutet, jag stod i köksfönstret med två pojkar i famnen, en stor gravidmage och så kom en stor hummer inkörande på gårdsplanen till vårt gigantiska hus, vitt vart det, barnen blev helt vilda. Pappa kommer!!! HAHA, jonas var riktigt snygg en sån där make och pappa som jag vill ha. Därefter vaknade jag.
Men jag mindes fortfarande den där konstiga drömmen om Harry Potter (lilla jag)

En god frukost med ägg, youghurt, kaffe & mackor. Såg samtidigt på han som kan "tala med hundar" som faktiskt var riktigt bra.
Nu får jag väl helt enkelt tänka om, kanske läsa lite & dricka lite kaffe när Linnéa kommer hem från jobbet. Hm, undra vad som har hänt.

Ha en härlig "lillördag", det ska jag ha (or not).

puss & pill,

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar