lördag 28 november 2009

vi värmer den som frusen är

Vadå ingen kontakt med banken?!

Jag som tog tag i mitt liv och gick till Coop för att köpa mjölk & päron så funkar inte kortet. Som tur var kunde jag skrapa ihop lite mynt som jag kunde hitta i mina fickor, pinsamt.
Jag vet hur mycket jag kan håna de som handlar och sen har de inga pengar på kortet. Haha, jag blev nog hånad idag av någon. Men pengar är det på kortet, det har jag kollat. Får nog gå till banken på måndag, måste ju ha pengar tills nästa helg.

hittade en gammal väns blogg, hm. tankeställare. Överdos, psyk, ätstörning. Då får man sådär ont i hjärtat och undrar om man kan göra något, vilket man naturligtvis inte kan göra. Men man vill faktiskt inte att det ska gå så snett. frustrerad <3

Jobb idag då, lördagskvälllarna är relativt sköna. Härligt fulla människor, generösa och man överrumplas av fina kommentarer. Dessvärre börjar jag 8 imorgonbitti så det blir inte så många timmar sömn när man kommer hem någongång efter 00, men det funkar.
Imorgon är det advent, härligthärligt. Har en sådan hemlängtan så det knakar, men det är inte långt kvar tills jag kommer hem några dagar, jag hoppas att min plutt följer med mig upp tillsammans med mor & far, men jag vet att juldagen lockar.

Nehe, ska väl göra iordning mig nu, skypa lite!

xoxo,
Mozart & Walen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar