onsdag 4 november 2009

OBS! tråkigt inlägg

Onsdag och ännu en arbetsdag. Jossan for iväg tidigt medan jag sussade vidare några timmar. Jobbar sent idag, tidigt imorgon. Hatar verkligen den övergången! Man kommer hem tidigast 23.30, kommer inte i säng förrän 00.30, och så ringer klockan 06.00, Pain säger jag bara.

Har varit lite dålig update den här veckan må jag säga. I måndags var det träning på schemat. Kom dock iväg lite sent så blev stressigt med matlagning innan jag skulle iväg. Men vi lyckades iaf svänga ihop en chili sin carne som vi intog tillsammans med en bit bröd. Sedan var det worki worki all night long. Igår jobb igen (kul det här inlägget blir det, nämner ordet jobb cirkus tusen gånger). Fick komma in tidigare och jobba över :/ men det är pengar.

Skype användes flitigt igår. Jossan pratade både med sin mor och älskade, jag pratade med min mor. Åh vad jag uppskattar skype! och nu har även min far införskaffat ett headset. Vi båda har nog planerat våra hemkomster vid jul nu iaf, bäst att boka biljett i tid så man slipper betala en fortune.

Nej usch, har inget kul att komma med idag. och inga bilder blir det heller, har inte hunnit. Ska väl göra linsbiffar snart, det är gott. Kanske borde hämta sista av tvätten som fortfarande hänger kvar i tvättstugan... chilli chilli nu innan det är försent.

xoxo,
Mozart o Walen

1 kommentar:

  1. chili sin caren. haha ni är för söta... ni måste ju äta protein nu när ni tränar!! ocj ja linser och bönor men det är fan 60 procent kolhydrater. Ta hand om er och kom inte hem undernärda. Ni är bara 19 år en gång. puss från er kloke vän Samra(som själv inte följer dessa råd..)

    SvaraRadera