lördag 28 november 2009

saturdaynight live

Så har äntligen den arbetsdagen kommit till sitt slut! gick iofs ganska fort, fick en hel del saker gjorda. Fick följa en blind man runt i butiken och handla, han är så gullig! fick med oss en del saker i korgen, mat till kvällen, frukt och choklad. Vad tror ni mongot själv säger när vi kommer fram till kassan? "det ska inte vara något mer? en avis (tidning) eller så?" ja ni, jag försökte släta över det hela med att fortsätta babbla på men det var till och med så att jag rodnade.
Har ju jobbat på en del olika kiwibutiker runt om i staden de senaste veckorna vilket har både sina för- och nackdelar. Nästan som ny på jobbet varje dag då alla har olika rutiner, men man får också träffa en hel del härliga människor. Människor som man trivs väldigt bra med men som man förmodligen inte kommer träffa igen.. underligt.

Nu ska jag se till att få lite mat i magen (tacos from yesterday), se på tv och bara chilla. Jag njuter verkligen av mina lediga dagar. Ser fram emot en helledig helg nästa vecka, som kommer att spenderas i Göteborg med en del av mi familia. Linda o Andreas, mamma o Ronny och så Jossan såklart <3

Kanske att det som alla sa skulle hända, händer?
xoxo,
MozartoWalen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar