söndag 1 november 2009

Tjeeeeeeenare

Godmorgon i stugorna! eller kanske godmiddag :)

Vaknade upp till ett grått, regnigt och allmänt tråkigt Oslo, i tron på att klockan var 15.30... förstår inte vart jag fick det ifrån, hon var ju bara halv tio. Det blev iaf en frulle bestående av grahamsgrynsgröt och ostmackor :) mums! dessutom tvingades jag trycka i mig x antal kiwisar då alla var på väg att ta sitt pick och pack o dra. Här slänger vi inte i onödan inte!

Jossan är iväg och jobbar, kommer hem om någon timme för att vara tillbaka på jobbet vid 16.00 - usch och tvi vilken lång dag! som tur är har hon sin husliga sambo som mer än gärna slänger ihop en tacos :) klart hon ska ha mat i magen när hon kommer hem! det kan jag med behöva, som ska på rånkurs. k.u.l.

aja, har väl inget mer vettigt att säga just nu, men hör säkert av mig senare ikväll när jag åter igen sitter ensam i vårt crib. Ska dessutom spendera lite tid med den svarta boken nu, tänkte planera nästa veckas middagar :) skönt att veta vad man ska laga för mat annars står man där som ett fån med noll fantasy.

xoxo,
Mozart and the Wale

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar